agenda per categorie

mei
25
za
Zomermarkt @ Wilheliminaschool
mei 25 @ 09:00 – 14:00

De Zomermarkt 2019 wordt gehouden op 25 mei 2019 van 9.00 tot 14.00 uur op het schoolplein van de Wilhelminaschool. De opbrengst is dit jaar bestemd voor de Stichting Labourward. Er zijn dit keer vier inlevermomenten waarop gemeenteleden en andere geïnteresseerden spullen kunnen brengen om op de zomermarkt te verkopen voor het goede doel. Data volgen zodra deze bekend zijn!

mei
26
zo
Koffie drinken @ De Voorhof
mei 26 @ 11:30

De laatste zondagochtend van de maand is er na de kerkdiensten koffiedrinken in de Voorhof.

mei
27
ma
Gebed op de vroege ochtend @ Burg. Meijboomstraat 2
mei 27 @ 06:00 – 07:00

Gebed om maandag- en donderdagochtend

‘Hoe hebben christenen eeuwenlang hun geloof in de Here Jezus Christus doorgegeven? Hoe houden vervolgde christenen stand? In de kerkgeschiedenisboeken lezen we dat het gezamenlijk gebed daarin een onmisbaar onderdeel is. Ja zeker is gebed thuis ‘in de binnenkamer’ van belang, maar de vroege kerk moest gezamenlijk bidden voordat de Geest werd uitgestort. Tijden veranderen, maar God niet en mensen blijven ook hetzelfde: gezamenlijk gebed is van wezenlijk belang. Wees welkom iedere maandag- en donderdagochtend van 6-7uur in de werkruimte Burg. Meijboomstraat 2. We starten het gebedsuur altijd met enkele liederen (uit het liedboek en de opwekkingsbundel) en daarna gaan we in kleine groepjes uiteen. U mag meebidden hardop, maar ook in stilte meebidden en aanwezig zijn. Contact of informatie ds. Arenda Haasnoot.

mei
29
wo
Voedsel dak- en thuislozen @ Stadsbouwhuis in Leiden
mei 29 @ 19:00 – 19:45

Elke woensdag trekt een enthousiaste groep mensen er op uit met een lekkere pan eten. Bij het Stadsbouwhuis in Leiden wordt de groep opgewacht door een trouwe groep dak- en thuislozen. Een warme hap en een goed gesprek, dat is waar ze voor komen. Ook voor de groep iedere week weer een bijzondere ervaring. Bent u nieuwsgierig? Ga gerust een keer mee, we kunnen altijd mensen gebruiken. Het enige wat je mee hoeft te nemen is een pan eten voor zes tot acht personen en een opscheplepel. Mocht dit niet bij je passen, dan kun je ons ook financieel steunen. Van uw gift kunnen wij bordjes, bestek, koffie, thee en dergelijke bekostigen. Minimum leeftijd 18 jaar.